اخبار تهران االکتریک

افتتاح خط تولید موتور هوشمند

افتتاحیه

بازدید محترم نمایندگان مجلس و سایر مقامات شهرستانی از خط تولید موتورهای هوشمند: افتتاحیه و تحسین

در یک رویداد مهم و با اهمیت، محترم نمایندگان مجلس و سایر مقامات شهرستانی از خط تولید موتورهای هوشمند شرکت تهران الکتریک بازدید کردند. این بازدید گامی مهم در جهت افزایش تولید داخلی و ارتقاء صنعت محلی بود و توسط مقامات مربوطه تحسین و قدردانی شد.

در این مراسم افتتاحیه، نمایندگان مجلس و سایر مقامات شهرستانی با استقبال گرم از شرکت تهران الکتریک و خط تولید موتورهای هوشمند آن، به اهمیت تولید داخلی و توسعه صنعت محلی در کشور پرداختند. آن‌ها تأکید کردند که توسعه و تقویت صنعت داخلی، از جمله تولید موتورهای هوشمند، علاوه بر افزایش قدرت تولید و توان رقابتی، به ایجاد اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی در سطح محلی کمک می‌کند.

در این بازدید، قدردانی از تلاش‌ها و دستاوردهای شرکت تهران الکتریک در توسعه و تولید موتورهای هوشمند برجسته شد. نمایندگان مجلس و مقامات شهرستانی در تور دیداری از خط تولید، با شاهد بودن فرآیند تولید پیشرفته و کیفیت بالای محصولات، تأکید کردند که تهران الکتریک بطور قابل توجهی به توسعه صنعت محلی و ارتقاء استانداردهای کیفیتی در محصولات خود تعهد دارد.

همچنین، در این بازدید، مسئولان و نمایندگانمجلس در جلسه‌ای با مدیران و کارکنان شرکت تهران الکتریک گفت‌وگو کردند و نقش تولید داخلی و توسعه صنعت در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی را بررسی نمودند. آن‌ها بر ضرورت حمایت از تولید داخلی و ایجاد بسترهای مناسب برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در این حوزه تأکید کردند.

بازدید محترم نمایندگان مجلس و سایر مقامات شهرستانی از خط تولید موتورهای هوشمند تهران الکتریک، فرصتی برای تأکید بر اهمیت توسعه صنعت داخلی، اشتغال‌زایی و تولیدات داخلی بود. این بازدید مهم، نشان از حمایت و توجه مقامات کشوری و شهرستانی به تولیدات داخلی و توانمندی شرکت تهران الکتریک بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *