اخبار تهران االکتریک, اخبار ویژه

بازدید وزیر نیرو از خط تولید کولر هوشمند تهران الکتریک

وزیر نیرو

بازدید وزیر نیرو از افتتاح تولید یکی از کم مصرف‌ترین کولرهای آبی جهان: تقدیر و عده‌های حمایتی

در یک رویداد مهم و مورد توجه، وزیر محترم نیرو از افتتاح خط تولید یکی از کم مصرف‌ترین کولرهای آبی جهان بازدید به عمل آوردند. در این بازدید، وزیر نیرو از قدرت و کارآیی این محصول قدرتمند تحسین و تقدیر نموده و عده‌های حمایتی را از این محصول اعلام کرد.

این کولر آبی که توسط شرکت معتبرتهران الکتریک تولید شده است، از طراحی و فناوری‌های پیشرفته برخوردار است و برای حداکثر صرفه‌جویی در مصرف انرژی و آب طراحی شده است. با استفاده از سیستم‌های نوین خنک‌کننده و کنترل هوشمند در کارکرد کولر، این محصول توانسته استانداردهای کم مصرفی بالا را به دست آورده و تأثیر بسزایی در کاهش هزینه‌های انرژی و حفظ منابع آب داشته باشد.

وزیر نیرو در بازدید خود، به طراحی و عملکرد بهینه این کولر آبی توجه ویژه‌ای داشته و قدردانی خود را از تلاش‌های صورت گرفته در جهت توسعه و تولید این محصول ابراز نمود. او به این محصول قدرتمند عده‌های حمایتی خود را اعلام کرده و تأکید کرده است که دولت از طریق سیاست‌ها و تسهیلات مختلف، تولیدکنندگان محصولات کم مصرف و پایدار را حمایت خواهد کرد.

وزیر نیرو در این بازدید همچنین به اهمیت حفظ منابع آب و کاهش مصرف انرژی در صنعت و خانواده‌ها اشاره کرده و اهمیت ترویج و استفاده از این نوع کولرهای کم مصرف را بر جامعه تأکید نموده است. او با تأکید بر اهمیت همکاری میان دولت، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، از آینده روشن و پرامید این صنعت سخن گفته و تأمین منابع مورد نیاز برای توسعه و تولید محصولات پایدار را مورد تأکید قرار داده است.

با افتتاح خط تولید کولر آبی کم مصرف، امیدواریم که این محصول نمونه‌ای برتر و الگویی برای صنعت تولید کولرهای آبی باشد و تأثیر قابل توجهی در کاهش مصرف انرژی و حفظ منابع آب داشته باشد. همچنین، امیدواریم که تعهدات حمایتی معرفی شده توسط وزیر نیرو و دولت، به عملی شدند و تولیدکنندگان محصولات کم مصرف از آن بهره‌برداری کنند تا در جهت توسعه پایدار و اشتغال‌زایی تلاش کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *