اخبار تهران االکتریک

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

نمایشگاه

شروع به کار تهران الکتریک در نمایشگاه لوازم خانگی سال 1401

در یک رویداد مهم و مورد انتظار، شرکت تهران الکتریک در نمایشگاه لوازم خانگی سال 1401 شروع به کار نمود. این رویداد مورد توجه نمایندگان و وزرای دولت قرار گرفت و بازدید آن‌ها از غرفه تهران الکتریک تحسین و تشویق شد.

در این نمایشگاه بزرگ، تهران الکتریک با حضور خود و معرفی مجموعه‌ای از محصولات نوآورانه و کیفیت بالا، توانست توجه و اعتماد مشتریان و متخصصان حوزه لوازم خانگی را به خود جلب کند. شرکت تهران الکتریک با نمایشگاهی متفاوت و بکر، قدرت خود در طراحی و تولید لوازم خانگی با استفاده از فناوری‌های پیشرفته را به رخ عمومی بکشاند.

بازدید نمایندگان و وزرای دولت از غرفه تهران الکتریک، با شاهد بودن به روزرسانی‌ها و نوآوری‌هایی که در محصولات این شرکت به کار گرفته شده بود، به مدیران و کارکنان شرکت تهران الکتریک تقدیر و تشکر کردند. آن‌ها به توانمندی و تعهد تهران الکتریک در تولید لوازم خانگی با استفاده از فناوری‌های نوین اعتماد کردند.

در این بازدید، مسئولان وزرای دولت به اهمیت توسعه صنعت داخلی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی پرداختند. آن‌ها بر تأکید کردند که حمایت از شرکت‌هایی مانند تهران الکتریک که توانسته‌اند با استفاده از

تکنولوژی‌های پیشرفته و نوآوری‌های خلاقانه، محصولاتی با کیفیت و رقابتی در بازار عرضه کنند، برای توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی بسیار حائز اهمیت است.

شروع به کار تهران الکتریک در نمایشگاه لوازم خانگی سال 1401 نشان از پیشرفت و توانمندی این شرکت در حوزه تولید لوازم خانگی با استفاده از فناوری‌های پیشرفته داشت و نمایندگان و وزرای دولت از این پیشرفت و تلاش‌ها تقدیر نمودند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *